środa, 5 września 2012

Kobiety lubią brąz.


Jest lepiej. zaczełam tracic wage, ale to m.in. przez stres i nawet nie mam czasu jesc, caly czas cos, duzo nauki, teraz klasa maturalna do tego prawo jazdy no i codzienne ćwiczenia, staram się aby wszytsko bylo idealnie, choć nie powiem zemczenia odczuwam. Moja stylizacja przedstawia brązowa spodniczke, czarna bluzeczke bez ramionczek i do tego bolerko przeplatane zlota nitka. Uwielbiam taki styl.Moj stylizacje są bardzo tanie, bluzka i bolerko kupiłam w lumpie ;p a spodniczka z Terranova. Lubie buszować w lumpie, zawsze coś ciekawegosie znajdzie ostatnio znalazłam torebke z Chloe ;D w idealnym stanie :)

6 komentarzy:

  1. Dziekuję za odwiedziny :)Cieszę się, że realizujesz swój cel. Jednak uważam, że masz zgrabną sylwetkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yayy, zazdroszczę tej zdobyczy z lumpu, mam nadzieję, że kiedyś pochwalisz się tą torebką na blogu. :) Ciekawy pomysł z tym bolerkiem, fajnie wygląda. :)
    Pozdrawiam, Fashion-Camille

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo Ci dziękuję :D
    masz świetną figurę :D

    OdpowiedzUsuń