poniedziałek, 24 września 2012

coraz zimniej

Jeju.. jak dziś zimno ;/
ogolnie jestem zła. Mam komputer to teraz nie mam osoby do robienie zdjec, wiec bede musiała radzić sobie sama... ta to jest jak mieszka sie w takiej dziurze ;/. Troche spadła mi waga.. nie chce mi się jeść, ciągle choruje. Jutro nie dam rady wrzucić zdjec moich, ale w srode nadrobie :P
A tu takie moje zdjecie, po zmeczonym  dniu, widać jak mi dziwnie opuchlizna z nosa schodzi, ale jeszcze pare miesiacy i bedzie dobrze :))

4 komentarze:

  1. What's not to adore here!Perfect,honey!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio tez byłam chora , przeziębienie dalej mnie trzyma a trzeba wychodzić z domu i przy takiej pogodzie to nigdy nie przejdzie :/
    ja bym się cieszyła jak by mi waga spadła:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz genialne oczy i usta ! pozazdrościć :)
    ________________________________________
    www.manandwomanview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z komentarzem wyżej masz śliczne oczy i usta. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń