środa, 13 lutego 2013

Walentynki

No i mamy 14 luty ;D Dzień zakochanych :) A więc możemy Wam życzyć w tym dniu szczególnym dużo, dużo miłość. Dla tych, którzy maja swoich partnerów/partnerki wytrwałości w związku, a Ci co jeszcze nie odnalezli swojej miłość, aby w końcu Wielka Miłość się odnalazła. Bo przecież każdemu jest ktoś pisany :)

Dziś dodam zdjęcia Victoria's Secret. Uwielbiam ta agencje :) ogólnie jeszcze się nie pochwaliłam ale czekam na odpowiedz z agencji( we wtorek byłam na spotykaniu w Gaga Models ) Właścicielka aktualnie jest w Paryżu ale jak wróci wszystko będzie jasne. Mam nadzieje że się dostane...






5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że spełnią się te życzenia i znajdę sobie kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny Szablon ; )
    Ładnie pozuje Ta Victoria's Secret.
    Obserwuję ; )
    Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia z agencjami dla modelek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Tobie również życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia, trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń